wtorek, 14 sierpnia 2012

Oczko wodne - miejsce odpoczynku

Witam ponownie po długiej przerwie wszystkich czytelników mojego skromnego bloga. Pisałam już o wielu rzeczach, które wymagały dużego wkładu pracy i zaangażowania z waszej strony. W tym wpisie postaram się przekonać was do budowy oczka wodnego.

Posiadacze swoich działek mogą na nich wypoczywać w przeciwieństwie do osób mieszkających w blokach i kamienicach. Mając taki przywilej powinniśmy korzystać z niego w jak największym stopniu. Aby jednak urozmaicić swoje otoczenie, aby wypoczywało się nam lepiej dobrze będzie wybudować oczko wodne. W zależności jak dużo terenu posiadacie oczko może być bardzo obszerne lub troszkę mniejsze :) Jak się za to wszystko zabrać? 



Pierwszym etapem prac jest wykopanie odpowiedniego dołu a następnie instalacja oczka, ja osobiście polecam gotowe formy, które wystarczy wpuścić w ziemię, udekorować roślinami i zalać wodą i wszystko gotowe! Doskonałym dodatkiem do takiego oczka będzie ławka ogrodowa z paleciaka, którą może wykonać każdy kto ma chwilę wolnego czasu. 


Prawdę mówiąc ławka ogrodowa z paleciaka stała się ostatnimi czasy bardzo popularnym tematem. W sieci można znaleźć ogrom filmów pokazujących od początku do końca proces budowy tego miejsca do wypoczynku :) Sam pomysł wydaje się bardzo interesujący, praktycznie zerowymi nakładami pracy i środków jesteśmy w stanie stworzyć coś co będzie służyć nam przez wiele lat. 

Podsumowując ławka ogrodowa z paleciaka to kolejna rzecz, za którą zabieramy się wszyscy po przeczytaniu tego wpisu. Może w kolejnym wpisie uda mi się opisać już moje przygody z budową tego elementu.